Internetveikalā preci var atdot atpakaļ 14 dienu laikā

Patērētāju tiesību aizsardzības likums paredz iespēju, ka ar distances līgumu pirktu preci var atdot atpakaļ 14 dienu laikā, nepaskaidrojot iemeslu.
Dienu skaitīšanu uzsāk no dienas, kad pircējs preci ir saņēmis, bet, ja vienā pasūtījumā tiek pasūtītas vairākas preces, kuras piegādā atsevišķi, – no dienas, kad pircējs saņēmis pēdējo preci.

Patērētāja tiesību aizsardzības likuma 14.pantā norādīts, ka preci var atdot atpakaļ komersantam šādos gadījumos:

  • Patērētājs var atdot preci veikalā, ja tai ir konstatēts defekts, tā ir brāķis vai viltojums
  • Tiesības atgriezt nopirkto preci pastāv divu gadu laikā no pirkuma veikšanas.
  • Prasība komersantam jāiesniedz 2 mēnešus pēc defekta atklāšanas.
  • Pircējs nevar prasīt komersantam atdot naudu par preci, kurai nav defektu.
  • Visi nosacījumi attiecas arī uz izpārdošanām, izņemot gadījumus, kad pie preces ir norādīts, ka tā ir brāķis vai tai ir defekts.
  • Pircējam jāmēģina mutiski sniegt prasību; ja tas nepalīdz, jāvēršas rakstiski un jāpiesaka ekspertīze.

Pasūtīšanas, piegādes un samaksas kārtība

Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu, norādot iegādājamo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci, lietojot interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.

Pārdevējs nodrošina preču piegādi 3-4 darba dienu laikā, kopš ir saņemta apmaksa par preci, piegādes laiku saskaņojot ar Pircēju.
Piegādes laiks var mainīties atkarība no attalumu starp Pārdevāju un Pircēju.
Pārdevējs neatbild par transporta kompanijas kāvējumu.


Standarta “Latvijas pasts” piegāde

Izvēloties šo pasūtījuma piegādes veidu, iegādātā prece tiks nosūtītā ar “Latvijas Pasts” kā ierakstīta sīkpaka. Sūtījumu piegādes laiks Latvijā ir 3-4 darba dienas no izsūtīšanas brīža. Sūtīšanas izmaksas saskaņā ar Latvijas Pasts tarifiem. Pircējam tiks nosūtīts pasta pakas sūtījuma kods. Ievadot kodu “Latvijas Pasts” mājaslapā, varēsi izsekot savam sūtījumam.

Piegāde ar kurjeru

Ērtākais sūtījuma saņemšanas veids – veic pirkumu internetā un kurjers to piegādās tev uz mājām!

Izvēloties šo pasūtījuma piegādes veidu, iegādātā prece tiks nosūtā ar “Omniva" un piegādāts līdz tavām durvīm. Sūtījumu piegādes laiks Latvijā ir 1-2 darba dienas no izsūtīšanas brīža. Sūtīšanas izmaksas ir no 4,50 EUR par vienu vienību, +2,00 EUR par katru nākamo vienību. Pircējam tiks nosūtīts pasta pakas sūtījuma kods. Ievadot kodu “Omniva” mājaslapā, varēsi izsekot savam sūtījumam.

Veicot pirkumu lūdzu atceries norādīt savu īsto kontakttārluni, lai pasta kurjers var sazināties ar Tevi un vienoties par sūtījuma piegādi.

Piegāde Omniva pakomātā

Piegādes laiks Latvijas Republikas teritorijā ir aptuveni 1-2 darba dienas. Sūtīšanas izmaksas būs atkarīgas no pakas izmēra.

Ja vēlēsies šo pirkuma piegādes veidu, lūdzu pirms pirkuma veikšanas sazinies ar mani, lai precizētu sūtīšanas izmaksas, piegādes laiku kā arī piegādes vietu (pakomātu atrašanās vietas).

Sūtījumi uz ārzemēm

Lūdzu, sazinies ar mani, un es precizēšu piegādes laiku un izmaksas.

Tikšanās klātienē

Izvēlēto preci ir iespējams saņemt arī tiekoties klātienē veikalā DARE pēc adreses Liepājas iela 16, Rēzekne. Tiekoties klātienē, par izvēlēto aksesuāru iespējams norēķināties ar bankas karti vai skaidrā naudā.

Atteikuma tiesības

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli. Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu pēc Pircēja pieprasījuma.

Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.

Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
  • pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma
  • pircējs nevar prasīt pārdevējam atdot naudu par preci, kurai nav defektu.
  • pircējs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu.

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.

DARBA LAIKS veikala OFFLINE

P.: brīvdiena
O.: 9-14
T.: 9-14
C.: 9-14
Pt.: 9-14
Sest.: 9-14
Sv.: brīvdiena

Ārkārtējas situācijas laikā veikals strādā tikai kā preču izsniegšanas punkts no 10.00 līdz 12.00

Datu apstrāde

Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar normatīvo aktu prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.

Ar detalizētu informāciju par personas datu apstrādi Pircējs var iepazīties interneta veikala sadaļā  /personas dati/